Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΛΕΥΚΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ

   Ήταν Σάββατο 9 Αυγούστου του 2008. Πήγα νωρίς το πρωί εκείνη την ημέρα στο Αττικό Πάρκο και βρήκα τα λιοντάρια να κοιμούνται. Στεναχωρέθηκα που δεν είχα την ευκαιρία να τα φωτογραφίσω και έκανα να φύγω μπροστά από το κλουβί τους. Εκείνη την ώρα όμως πέρασε κάποιο αυτοκίνητο απ' έξω από τον φράκτη έχοντας δυνατά τσιγγάνικη μουσική. Τότε και τα δυο λιοντάρια σηκώθηκαν επάνω σαν να τα κτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα!
   Κοιτούσαν αριστερά, δεξιά, πάνω και κάτω για να δούνε από που τους ήρθε αυτό το πράγμα! Το αυτοκίνητο έφυγε, η μουσική σταμάτησε να ακούγεται και τότε ο λέοντας άρχισε να με πλησιάζει. Ευτυχώς - για εκείνον - υπήρχε το συρματόπλεγμα. Μετά είδε πως είμαι καλό παιδί, πως δεν του έβαλα εγώ την μουσική και τελικά δέχτηκε να μου ποζάρει! Δείτε τις φωτογραφίες...


   Έτσι λοιπόν, την ημέρα εκείνη έμαθα πως τα τεμπέλικα λιοντάρια τα ξεσηκώνει η τσιγγάνικη μουσική και είπα πως την επόμενη φορά που θα πάω στο Αττικό Πάρκο, θα έχω μαζί μου και ένα κασετοφωνάκι με τις μεγάλες επιτυχίες του Μάκη Χριστοδουλόπουλου, αλλά - όπως και πολλά άλλα πράγματα στην ζωή μου που είπα πως θα κάνω - δεν το έκανα ακόμα!

1 σχόλιο: